ÚJ

MY ESEL E-Tour Pure Elektromos Kerékpár Méret: M, Kőrisfából E-bike

MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
MY ESEL E-Tour Pure  Elektromos Kerékpár Méret: M,  Kőrisfából E-bike
ÚJ

MY ESEL E-Tour Pure Elektromos Kerékpár Méret: M, Kőrisfából E-bike

Raktáron 1 db
1 378 000 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Kerékpár motor Motor, akku Motor: UPEA

Az UPEA motor a My Esel GmbH fejlesztése.

A könnyű és dinamikus agymeghajtás minden emelkedőhöz erőt és teljesítményt kínál. 

Az osztrák terepen történő fejlesztés és tesztelés révén kizárható a motor túlmelegedése és kikapcsolása.

70-110 km hatótáv, használati módtól, a kerékpár összsúlyától,
az időjárási körülményektől és a domborzattól függően
Akku:  A Samsung kiváló minőségű, 400 Wh-os akkumulátora
biztosítja a magas hatótávolságot – az akkumulátor a vázba integrált
Töltési idő: 100% 4 óra alatt, 70% 1 óra alatt
Kerékpár váz Váz

Váz:

A My Esel HollowTech  kőrisfaváz, gyönyörű optika, nagy szilárdság jellemzi,
robusztus és a mindennapi használatra alkalmas, tökéletesen csillapítja a rezgéseket,
sima futást biztosít, kitámasztó, csomagtartó és sárvédő rögzíthető hozzá.

alacsony átlépés
teleszkópos villával és allround gumikkal
  • Szín: kőris fa
  • Kiegészítők színe: fekete
  • Váz forma: gyémánt
  • Villa: karbon integrált kábelekkel
  • Nyereg: Ergon SMC4: Ergonomikus komfort nyereg. A gélmag, a puha szerkezet és az ülőpárna nagyobb térfogata megakadályozza a zsibbadást és a kényelmetlenséget.
  • Nyeregcső:  My Esel alu nyeregcső 34,9mm csőátmérővel
  • Kormány fogantyúk: Ergon GA2: UV-stabil gumikeverék biztosítja a kiváló tapadást. Ezenkívül a fogantyúk csillapítják és ezáltal növelik a kényelmet és védik a nyomásra érzékeny ulnáris ideget.
  • Sárvédő: Curana CLite
Kerékpár hajtás Hajtás
  • Agymeghajtás 250 W 60 NM minden emelkedőre
  • 100% szabadonfutás az optimális használat érdekében hajtás nélkül
  • Nagy dinamika és WOW hatás a sebességérzékelőn keresztül
  • Egyszerű és átlátható kijelző
  • 5 km/óra „walk” mód (rásegítés a kerékpár tolásához)
  • a piacon elérhető legcsendesebb hajtás
  • Fék: Elöl-hátul hidraulikus tárcsafék Shimano DISC MT400
  • Váltó: Shimano Deore Trekking / Tour 10 sebességes
  • Hajtókar:  My Esel alumínium hajtókar lánckerék-védő gyűrűvel
  • Kerék: Remerx 28 "alumínium felni, Shimano agy gyorskioldással
  • Gumik: Schwalbe Marathon Supreme fényvisszaverő csíkokkal és defektvédő betéttel
*(My Esel GmbH alapján, Ausztriában kapható pedelecek)
Kerékpár súly Súly
  • 19,5 kg súlytól
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek

Leírás:

 

E-Tour

 

  • városba
  • nagy túrákhoz
  • az utcára

 

Kényelem mindennapi használatra

Fa vázba integrált e-bike meghajtás, karbon villa és 42 mm-es országúti gumiabroncsok defektvédelemmel egy csodálatos, egyedi megjelenésű e-touring kerékpárt eredményez.

 

A 400 Wh-s akkumulátor és a 250 wattos 100% -ban integrált hátsó agymotor az 5 fokozatban állítható teljesítményszinttel mindig a kívánt rásegítést nyújtja.

 

Sok erő minden túrához

A hosszú túrák sem jelentenek problémát az E-szamárral. Nem lehet megmondani, ha ránézünk, de belül nagyon sok ereje van. A fából készült My Esel HollowTech váz helyet ad a teljesen integrált e-bike rendszer számára. A belső üregek helyet biztosítanak az akkumulátor (400Wh) és a vezérlő számára.  Az akkumulátort az alsó konzol nyílásán keresztül lehet karbantartani.

 

Pehelysúly az e-bikeok között:

 

Csak 19,5 kg

A mindössze 19,5 kg-s súlyával a piacon elérhető legkönnyebb trekking e-bike-ok között van a My Esel E-Elegance. Így könnyebb a kerékpár megemelése lépcsőn, vagy a szállítása autóval. Elektromos rásegítés nélkül is könnyű tekerni.

 

Kemény, mint a fa

 

Kényelmes kerékpározási élmény a natúrfa váz jóvoltából

A fát hosszú évek óta nagyon sikeresen használják a síversenyeken és a hajóépítésben. Szilárdsága és robusztussága mellett az egyedülálló rezgéscsillapítás a fa egyik különleges tulajdonsága. Különösen kényelmes hajtani, annyira csendesen és simán gurul.

 

Így szórakoztató a kerékpározás

250 wattos pedelec motor (25 km/h)

E-kerékpárjaink meghajtásához hátsó agymotort használunk. Ideálisan integrálható a tárcsafék és a kazettás fogaskeréksor közé, és nagyon jó a gyorsulása.

 

Kicsi, átlátható, elegáns a kijelző

Nagy sebességkijelzés, töltési állapot és 5 teljesítményfokozat. A kijelző pontosan ezt mutatja - és semmi mást.

A világítási rendszert és a tolás rásegítést (walk mód-5 km/h) egy gombnyomással a kijelzőn lehet aktiválni.

Tömör és nem törik

Robusztus, időjárásálló, mindennapi használatra alkalmas

Annak érdekében, hogy a favázak minden időjárási körülménynek és mindennapi helyzetnek ellenálljanak, az Adler Lacke céggel közösen kifejlesztettünk egy speciális védőréteget, amely tökéletesen védi a favázakat. Az évek során a  vázak kissé sötétednek - ami nagyon jól áll a „szamaraknak”. Számos teszt (EFBE tesztintézet) megerősítette a favázak robusztusságát és szilárdságát.

 

Adatok
Státusz

Státusz

ÚJ
Gyártó

Gyártó

My Esel
Típus

Típus

E-Trekking/Cross/Tour kerékpár, E-City kerékpár
Kerékméret

Kerékméret

28
150.000 Ft állami támogatással vásárolható?

E-bike Pályázat,
150.000 Ft állami támogatással vásárolható Corratec elektromos kerékpár

Nem
Akkumulátor

Akkumulátor

400 Wh
Motorgyártó

Motorgyártó

UPEA UP HILL ENGINE AUSTRIA
Szín

Szín

kőris-fa
Váltó

Váltó

Láncváltós
Erőátvitel
lánchajtás
Wsfind Kategória
2632
EAN
0824228740735
Státusz-készlet
Készleten (azonnal átvehető)
Szállítási napok száma, kiszállítás esetén

Szállítási napok száma, futárral történő kiszállítás esetén:

A kerékpár részben szétszerelt állapotban, dobozba csomagolva kerül kiszállításra. A kerékpár összeszerelése vagy összeszereltetése a vásárló feladata és felelőssége. Esetleges összeszerelési hibából adódó problémáért, meghibásodásért az eladó felelősséget nem vállal.

3
AggregateRating
ratingValue: 5, reviewCount: 5, bestRating: 5
Arukereso.hu Szállítási Idő
Raktáron
Vázméret
M = Diamantrahmen (52), M
Maximális terheletőség
120 kg
Cikkszám
MyEsel_E_Tour_Pure_M
Tömeg
19,5 kg/db
Technológia
upea myeselbrandebike
FAQ kérdések – MY ESEL

CSERÉLHETŐ AZ AKKUMULÁTOR?

Igen, az alsó csőben lévő integrált akkumulátor kiszerelés céljából az alsó konzolon keresztül eltávolítható. Ehhez speciális eszközre van szüksége egy kerékpár kereskedőtől. A töltéshez nem szükséges (és nem ajánlott) kiszerelni az akkumulátort.

 

KIVEHETŐ AZ AKKUMULÁTOR A TÖLTÉSHEZ?

Nem. A cél egy olyan könnyű e-bike megalkotása volt, ahol kívülről nem látszik, hogy a bicikli elektromos rásegítéses. Az akkumulátor kivételét lehetővé tévő nyitó mechanizmusok jelentősen rontották volna ezt az összhatást.

 

HOL TÖRTÉNIK A MY ESEL E-BRINGA TÖLTÉSE?

Modelttől függően a következőképpen tölthetőek a biciklik:

Az összes E-Cross és E-tour modell töltőaljzattal rendelkezik az alsó konzol alatt, ahova a mellékelt töltő könnyedén csatlakoztatható. Ez felerősíti a My Esel modellek kecses megjelenését és szinte láthatatlanná teszi az elektromos meghajtást! Itt gyakran felmerül a nedvesség és szennyeződés okozta problémákra vonatkozó kérdés: nos, a dugaszolás és a töltés nagyon jól működik a gyakorlatban. A gumiburkolat és tömítés további biztonságot nyújt, ezért eddig nem fordult elő egyetlen ilyen probléma sem.

Az E-Elegance modell az alsó konzol feletti oldalon tölthető. Ez nagyobb kényelmet biztosít és kissé könnyebben csatlakoztatható.

Az E-Mountainbike kivehető "félig integrált akkumulátorral" rendelkezik. Ezt fel lehet tölteni a kerékpáron vagy külön. A töltőaljzat az akkumulátor oldalán található.

 

MEDDIG TART AZ E-ESEL FELTÖLTÉSE?

80% töltöttség 1 óra alatt elérhető, 100%-ra kb 3,5 óra alatt tölt föl.

 

MIÉRT FEJLESZTETTEK SAJÁT HÁTSÓ AGYMEGHAJÁSÚ MOTORT ÉS NEM KÖZÉPMOTORT HASZNÁLNAK ENNÉL A MODELLNÉL?

Számunkra a következő tulajdonságok voltak döntőek a hátsó kerékagy-meghajtás kiválasztásában:

UPEA hajtásunk lényegesen könnyebb, mint egy hasonló középmotor. Ez az oka annak, hogy e-kerékpárunk teljes tömege csak 19 kg, nagy hatótávolság mellett.

Az agymeghajtás mechanikailag sokkal egyszerűbb. Ez azt is jelenti, hogy sokkal kisebb a meghibásodás lehetősége.

A szabadonfutás és a hatékonyság is jobb, mint a középmotoros elektromos kerékpároknál.

Rendszerünk lehetővé teszi, hogy az e-bike meghajtás szinte láthatatlan legyen.

Meghajtónk az egyik legcsendesebb a piacon, ugyanakkor a 60 Nm-es nyomatékkal  az UPEA szuper dinamikát kínál és jobban gyorsul, mint a legtöbb középre szerelt motor.

Osztrákok fejlesztették osztrákoknak. A My Esel UPEA meghajtóval nincs túlmelegedés vagy kikapcsolás!

 

HOL TUDOM A MY ESEL BRINGÁMAT SZERVIZELTETNI?

A biciklik a legjobb minőségű anyagok és alkatrészek felhasználásval készültek, amelyeket bármely kerékpár szerelő szervizelhet.

 

BE LETTEK VIZSGÁLVA A MY ESEL KERÉKPÁROK?

A My Esel GmbH rendkívül nagy hangsúlyt fektet a minőségre, ezért természetesen minden termékük megfelel a legmagasabb biztonsági előírásoknak, és az EFBE tesztelő intézet ISO tanúsítvánnyal rendelkezik.

 

HOGYAN TISZTÍTHATOM A MY ESEL KERÉKPÁROMAT?

Ha a My Esel-t hajtja, a szennyeződés nem kerülhető el :-) A „szamarat” ugyanúgy kell tisztán tartani, mint minden más kerékpárt. Hideg vízzel és a szokásos tisztítószerrel a makacs szennyeződések eltávolíthatóak. Ehhez ideális egy mikroszálas törlőkendő.

 

KELL UTÓLAG LAKKOZNOM VAGY KEZELNEM A MY ESEL BRINGÁM VÁZÁT?

A fa váz négyrétegű kezelését az Adler lacke céggel közösen fejlesztettük ki. A kerékpár élettartama alatt ennek javítása vagy újrakenése nem szükséges. Minden rétegnek külön szerepe van:

  1. vízalapú fa impregnálás: Az alkalmazott hatóanyag védelmet nyújt az ÖNORM B 3803 vagy a DIN 68800-3 szabvány által előírt kék foltok (az EN 152-1 szerinti teszt) és a fa romboló gombák (teszt az EN 113 szerint) ellen.
  2. Végső szemcsés tömítő vízzel hígítható töltőanyag akrilát diszperzió alapján, kiváló vízállósággal. Megakadályozza a kapilláris víz felszívódását a szemcsés területeken. A bevonat így védett a penészfertőzés ellen.
  3. Alapozó: A harmadik lépéshez vizes alapú, színtelen 2K alapozó bevonatot használunk. Ennek kifejezett UV-ellenállása és nagyon jó nedves tapadása van.
  4. Fedőréteg: A negyedik réteg egy vízbázisú, nem sárguló és üvegező, kétkomponensű fedőréteg. Ez a réteg kiváló időjárási és UV-állósággal, nagy karcállósággal, magas blokkolási és magas kémiai ellenálló képességgel rendelkezik.

 

MI A MEGENGEDETT ÖSSZSÚLYA A MY ESEL ELEKTROMOS KERÉKPÁROKNAK?

Minden My Esel kerékpárt és elektromos kerékpárt maximum 120 kg súlyú kerékpárosra teszteltek az ISO szabványnak megfelelően. A csomagtartó megengedett terhelése további 27 kg.

 

MIRE FIGYELJEK A MY ESEL E-BIKE TÉLI HASZNÁLATAKOR?

Ha az e-szamár télen pihen, van néhány tippünk az e-kerékpár megfelelő átteleléséhez, hogy tavasszal teljes legyen az öröme a kerékpár újbóli használatakor:

 -A telelés előtt az akkumulátornak kb. 3/4-nek kell lennie

 -Ha az e-bike hosszú ideig pihen, 1-2 alkalommal ellenőrizze a töltöttségi szintet

- ha a töltésszint a fele alá csökken, töltse fel röviden egyszer.

Ha télen is hajtja az e-szamarat, a következő tippekkel segítünk:

 -Ne használja az akkumulátort teljesen üresen. A fagypont körüli/alatti hőmérséklet  és a teljesen lemerült akkumulátor csökkenti az élettartamot.

-Az akkumulátorok általában kevésbé jól teljesítenek alacsony hőmérsékleten, tehát a maximális hatótáv ilyenkor kevesebb lehet. Alacsony hőmérsékleten történő töltéskor kevesebb kapacitás tölthető be az elemekbe, ezért lehetőleg szobahőmérsékleten töltse a kerékpárt.

 

ÖAMTC tesztelése - My Esel E-Tour elektromos kerékpár

auto touring (ÖAMTC) Testbericht - My Esel E-Tour Diamant

 

Hitelkalkulátor